Sunday 10 April 2011

please bagi jawapan , sayangg .. :'(

assalamualaikum .. hyee kowgg .. ( tade nada langsung ! )
aku rase , ak rase , aku dapat rase yang aku akan hilang someone . betol kew ape yang aku rase nie ? aku tak sedap hati langsung pagi nie , bukan sejak pagi nie , dari malam tadi sejak aku mule tegur mr.ucuk dalam fb . aku tegur die , kebetulan malam tuh die on9 . aku tegur lar kat chat , tapi die ta balas . aku log out . aku try mesej die , die ta balas jugak . aku try tpon die , ta dapat . heyy . sejak tuh , aku mule rase ta sedap hati . why ? kenape jadi kat aku ? sampai macam nie sekali ?

and then , pagi nie aku cepat2 on9 . coz aku nak tegok ape mende baru kat die nyew fb . aku taip name fb die kat search . ... tade ? heyy . bia betik ? takan ar . sampai macam nie sekali ? huh . tenang2 . ape daa jadi aku tak tahu . sampai sekarang aku ngah cari ape yang sedang terjadi antare aku dan die . 

sedey tauk ! aku sayangg die . nape sygg buad sye macam nie ? nape ? i'm waiting you for a long time , i never thougt you will be like this , please . don't do like this , you know , i luv you verryyy muchhh !

sorry , aku langsung tade mood nak tulis lagi . babai . :'(

0 cik cantek dan encik hensem komen:

Post a Comment

 

♥ bedtime story ♥ Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!