Friday 8 April 2011

ape koe bagi aku nie , dol !

assalamualaikum .. hyee kowwggg  ! ( nada gedik ) kowg ape khabar ? baek kan2 ? hihi . nak citew sket nie . abg syam aku tuh , baru balek sini dari shah alam , kate die , cuti dan saje2 balek . petang nie lak , die bagi aku baju , sempene bufday aku , ceh keju lar abg aku tuh , bufday aku daa lame lepas , dalam awal bulan 3 , tapi hadiah nyew baru dapat hari nie . dan yang lawak nyew , baju yang die bagi kat aku tuh , baju orang laen . haha , time aku tegok mule2 tew , aku pelix gak , baju tew baju tidow , n pade girls2 paham2 jewk lar kan baju tew macam mane , and i say " eh , abg aku nie tol ta ? " haha , lawak seh . rupe2 nyew , baju tuh , die na kasi kat awek die , kak ayu . so , hadiah yang sepatutnyew bagi pade aku , telah tertukar . hadiah yang sebanarnyew ade pade kak ayu . haha , lawak seh , ta habes lagi gelak nie . 

heyy .. mau dengar lagi ta ? aku na stori mori lagi nie . haha , budak batak daa mule daa . oke2 . want know , aku ade abang terangkat dalam mase yang sme ? ta caye lar . adek beradek lak tuh . haish , aku mimpi kew nie ? slap sket my pipi . :D ( pannnggggg ! ) woii ! , sket lar dol ! haha , aku tak mimpi . so , this is real ! tapi ade masalah lar . bukan pasal abg angkat tew , tapi it's about my friend . dalam mse yang same , mmbe aku jgak daa jadi abang angkat pade due orang abg nie . bukan tew masalah nyew . haish , susah na citew tauk ! laen kali lar . oke ! :D who those be my abang terangkat , thanks dapat memahami sye yewk . sygg kowg lar ! ;) babai !

0 cik cantek dan encik hensem komen:

Post a Comment

 

♥ bedtime story ♥ Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!